lunedì 28 gennaio 2013

BLUE AND CAKI

Nessun commento:
 
Hello guys how are you? how nice these days, the sun is just giving us a little glimpse of spring, and then I fit myself and when I display the Occasion Spring leaders. In fact, for the day yesterday I dusted off the blue trench coat. I combined with turtleneck Zara khaki pants also Zara and shoes with crepe h & m.

Ciao ragazzi come va? che bello in questi giorni, il sole ci sta proprio regalando un piccolo scorcio di primavera,e quindi io mi adeguo e appena ho l'occassione sfoggio capi primaverili. Infatti per la giornata di ieri ho rispolverato il trench blu. l'ho abbinata al dolcevita di Zara i pantaloni caki anch'essi di Zara e le scarpe con la para di h&m.





I was wearing:
Trench: Piazza Italia
Turtleneck: Zara
Pants: Zara
Shoes: H&M
Sunglases: Ray-Ban Aviator blue

Nessun commento:

Posta un commento

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff